Josefin :)

Hej idag har jag vrit på arken zoo med Jossan det fanns en jätte gullig kanin. Fast det var inte direkt allt på arken zoo klippte någon Ozzy och så vägde vi hundarna Alice vägde 2,1 kg Och Ozzy vägde 9,1 kg :) Efter det for vi till flyg platsen och väntade på att Jossans pappa skulle landa ;) Men tyvär missade vi när det landade efter som att vi ljust gick på toa ... Men jaja hon fick ialf träffa sin appa igen :) Fast före allt det så var vi hemma hos Jossan och hoppade hundarna :) Lill Alice kunde hoppa högre än jossans knän :) Ozzy som är större fick inte en lika stor utmaning efter som att han fick hoppa lika högt som lilla Alice :) Tyvär inga bilder :( Men jajja nu måste ´jag gå hejdå :)

Föresten Jossan var Napolion GÖLLIG ?? ! :) Hoppas det för det tycker då jag ialf :)

Hare gött igelkött :) ;)

 Bye !

 Bye !


Med bilderna säger jag Hej då ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0