Hej ;]

Hej idag har jag varit med fanny och vi har varit med Napolion och Mjau fast Mjau var mest i skogen coh letade möss.. Men Napolion var ute för första gången idag ! Bravooo, Napolion ! Han var jätte duktig fast han skulle lukta på allt.. Det var det som vra meningen i början men sen då han hade luktat på allt så ville han springa runt på gården och hoppa hinder :) Det var skoj han hoppade till och med ner från studsmattan själv.. '' Tro inte at vi hoppade med honom för det skulle bara vara djurplågeri '' Men han fick gå runt på studsmattan lite själv och lukta sen då han ville ner tänkte jag ju lyfta ner honom så klart med det behövdes inte alls han hoppade ner av sig själv... Men det som är lite jobbigt är ju att Mjau inte vill  vara med Napolion men Napolion vill vara med Mjau fast jag vet nog att han vänjer sig vid Napolion snart ;) Tog lite bilder också men dom kommre i nästa inlägg Bye !

// Moa


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Så är det i början , men jag tror nog att det blir bättre och bättre =)

2011-05-07 @ 21:28:42
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0