Hej har varit på holmön för att tag sen så....

Hej jag har varit på holmön för ett tag se´n så jag har lite bilder som jag tänkte lada upp :)

Här kommer bilderna !!

 Jag innan Holmön ;)

 I ferjan ;) ( Stavning )

 Mormor och forfars stuga ;)

 Där på bänken brukar ma diska på sommaren ;) och där brukar vi också mata alla igelkottar ;)

 I sugan Linus läser och jag ritar ;)

 Morfar och min arm

( Stugan är ganska liten men vad gjör det ??! )

 Morfar

 ser ni gubben eller ska man säga trollet ??

 Mormor och linus och lite av Morfar :)

 Jippie minen jag har då !!

 Morfar ;)

 Mormor ;)

 Havet :)












 Påväg hem :)


BYE !!

Mer hinner jag inte idag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0