Skalman har alltid funnits för mig <'3

 Sisst jag såg dej och den sissta gången jag såg dejj snyft.... :(

 Och enda sen början var du en som jag litade på och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3 Jag älskar dej med hela mitt hjärta och det vet du !

 Du var mitt allt redan från första början då jag såg dej och du tittade på mig med glada ögon <3

 Sen kom du Prins ior <3 och jag älskar dej nästan lika mycket nu som skalman men om skalman levde skulle du inte få lika mycket kärlek men nu är du allt för mig du är nästan en kopia av skalman för mig :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

<3 Ni passade bara så bra ihop! <3

2011-03-26 @ 14:28:50
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0