Idag, igår och imorrn....

Héj igår var det söndag få se nu vad gjorde jag då?? Jo, juste Anja sovde över hos mig vi bakade och såg på tv spelade tv:spel och sen idag bakade vi igen fast då följde vi inget recept utan bara hällde i något som vi ville ha i. Tyvär kan jag inte ge ut receptet till åra kakor som vi hittade på för att det är tyvär ett hämligt recept...Men efter det så for vi på stan och åt hamburgare, sen for vi hem till Anja och lekte med hennes hamster... Och så var vi ju ute också. Vi for till en pulkbacke och åkte madrass.. Det var super skoj men där hann vi inte vara så länge eftersom att det blev sent.. Vi for hem till Anja igen och åkte på rumpa i en snöhög som står på deras tomt den e jätte höd så det gick snabbt ! :) Och imorrn ska vi antingen åka slalom jag och Anja familjen och Linus kompis men om det är dåligt väder för det så ska vi fara till Piteå och bada. Jag vill nog mest bada för det avr ganska längesen eller länge och länge men jag åkte slalom i förrgår tror jag att det var...

 Vad tycker ni? ska jag byta till den här designen
på bloggen ??

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gör som du vill

2011-03-07 @ 20:08:17
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0