Hej, sportlovet !

Hej nu är det sportlov som jag har längtat men endå så längtar jag till skolan.. Jag vet konstigt va? Jag längtar tills skolan jätte mycket enda sedan i fredaags då skolan avr slut för en timme sen såå började jag längta :) men jag tror att det är för att jag sitter så bra till i klass rummet och jag saknar vissa kopisar och jag har nytt benkpapper :) Men mest längtar jag nog tills Malå ! För vi ska till malå på lördags morgonen och nu är det onsdag så det är inte så länge kvar :) Men nu ska jag äta och sen ska jag till Anja igen vi har sovit med varandra snart i två nätter i rad och en gång innan det också på sportlovet... :) Så hejdå ! Jag kan inte lägga upp någon ny bild nu tyvär för jag har mammas dator och där har jag inga bilder :( men jag tar en gammal :)




Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: vsg



har du också gjort en sån skylt !

2011-03-09 @ 19:46:48
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: Tilda <33

Hejhej! :)

Fin blogg faaast det e ju inte sportlov nu :]

2011-03-24 @ 14:59:32
URL: http://tildasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0