Skolavslutning idag !

Hej idag är det skolavslutning och början på riktiga sommarlovet :) Bilder kommer väl senare efter skolavslutningen ! XD
Igår var jag med kajsa hon följde mig på stallet då jag red, det avr sissta gången innan sommarlovet fast jag ska ju rida på torsag också :) Men jag hade prinssen :) Vi red barbacka och en tjej rammlade av cindra när vi skulle galoppera barbacka :/ Men jag tror att det gick bra som tur ;) det var jätt roligt första gången jag galopperade barbacka på just prinssen min =) Min bäbizz! :) Kunde inte ta med kameran efter som att min storebror skulle ha skoavslutning och skulle ha men sig den till skolavslutningen :/ Anars så skulle jag ha tagit bilder till bloggen :] Men nu vet jag inte direkt avd jag snackar om och jag måste nog gå och fixa mig inför skolavslutningen !

Hare gott igelkott !

 Årkade bara lägga upp en gammal bild sen förra året då vi skulle börja 4an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0