Ska jag eller INTE ??!!

Ska jag eller inte färga håret grönt eller turkost ?! Jag vill veta grönt vill jag men jag vet inte om ni kommer att tycka det blir bra men turkost vill jag också men jag vet inte om det blir bra heller så vad tycker ni ?? Säg snälla säg hälst innom nästa vecka :) För då ska jag fara och kolla på färger ;] Men jag vet inte villken färg nyss sa jag bästemmt att jag ville slinga i turkost men nu börjar jag kolla igen på bilder på google och då börjar jag fundera igen om jag ska färga i turkost eller grönt ... Hmm.. Båda är ganska annorlunda och båda är fina men villken det vet jag ej.. Mne jag får fundera och fråga folk vad dom tycker :)

BYE !! Ska gjöra ett till inlägg snart för att säga vad jag gjort idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0