Ongrat mig ..

Hej jag har tänkt på en sak alla vill ju att jag ska slinga luggen rosa fast jag tror tyvär inte det för det är så många som har så jag tror grön fast om ni kommer på någon annan färg så säg gärna till i en komentar eller öga mot öga :) Bara ni säger till :) Säg någon av dom här färgerna som ni tycker helst :)

1. Grön ( Mitte emellan mörk och ljus )

2. Blå ( ljus )

3. Blå ( Mörk )
 
4. Orange ( Knallig )
 
5. Röd

6. Lila ( Mörk )
 
7. Lime grön

8. Grön ( Mörk )

9. Grön ( ljus )

10. Lila ( ljus )


Fast jag tror nog att det blir grön för det syns ganska bra och den är ganska knallig och ovanlig :) Man blir lite anorlunda då :)

<3  ;)

Hoppas att ni svarar ärligt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker typ röd tror jag!

2011-07-05 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0