Idag har jag :)

Hej idag har jag varit med Amanda och Lovisa på stan :) det ar s¨där roligt för det ar s´å varmnt så man blev helt slut i huvudet sen cyklade jag och Lollo / Lovisa hem till mig :>) Det var skoj för direkt som vi kom hem så skulle vi ut till en flåtte där fick vi hoppa upp på och så fick vi bada från den det var jätte skoj :) Sen for vi hem och bytte om efter det så hade Lovisa matlag eller vad det nu hette :D Så jag fick följ och äta middag med dom :) Det var jätte gott vi åt grillat med potatis :) Sen åt vi efterrätt :) mumms..
Det avr rabarberpaj fast jag gillar egentligen inte paj så jag åt bara degen :) Och så åt jag ju glassen som var till :] Det var super skoj och gott :)  Sen for vi hem från Lollo och hem till mig för att byta till badkläder igen :) Sen mötte pappa oss så vi for till PO och åkte gummi ring efter deras båt :-] Super skoj fast jag trodde att jag skulle tappa rösten för jag skrek så mycket fast som tur avr så rymmdes båte jag och Lollo sammntidigt :) För annars så skulle jag alldrig våga för det blir mycket läskigare att åka ensamen ... Men nu måste kag gå hej då hare gött sommaren ut :)



( Föresten förlåt för att det har bliivt så kiatigt ed att jag ska slinga håret men jag är bar så peppad.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0