Hej !

Hej Hej ! Jag har helt glömmt bort bloggen i veckan ... Så jag tänkte att jag kunde blogga lite nu :) För jag bara måste berätta lite saker som har hänt nu som jag inte har hunnit skriva om ennu :) Jag börjar med i förr går :) Då var jag och Anja barnvakt åt hennes lilla syster ... Phu.. Det var jobbigt , hon ville inte gjöra något som vi sa till henne och så sölade hon hela tide med maten också och när vi sa att hon skulle gå i säng så började hon gnälla .... Åh det var inte precis min dag det . Men vi fick var sin hundralapp för jobbet så nu kan jag köpa lite fler häst saker till prins ior eller något..Sen så har jag ju också åkt slalom med Fanny. Först så åkte vi i klutmark och där åkte vi mest i skogen och så.. Men i skogen så rammlade Fanny och så kom jag efter och for över henne HAHAHAHAHA! Det jorde både ont fast det var lika skoj också :) Dan efter det så åkte jag och fanny i vitbergsbacken där rammlade i inte lika mycket men sista åket så rammlade vi i liften och vi hann inte åka upp så långt och när vi kom ner till liften igen så hade dom stängt ....

Mvh Moa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0