Hej idag !

hej idag har jag inte gjort så mkt jag har mest slappat :) det ska bli skoj för jag och kanske naja ska äta upp vårt pepparkaks hus idag mmmm.... det ska bli gott :) men det var inte säkert att anja kunde komma men om inte så får väl bara jag och min store bror äta upp det :) fast kanske någon av hans kompisar också :)

Jag längtar fast jag hoppas också på att någon av mina kompisar kan komma och vara med mig fast det kommer säkert gå eftersom att jag tror att det går för anja om inte så ska jag ringa någon annan :) men hoppas att det går för anja :) Mer kommer ag inte på på det här inlägget som passar inte så jag måste nog säga hejdå !....

Eller vänta !

Jag kom på en sak som jag inte har sakt ennu jag red Troja i tisdags och ellen i torsdags :) Och Anja red ju också i tisdag hela hennes grupp har fåt hoppa upp till h3b :) hon fick K-G och han är stallets minsta ponny och hon är inte van vid små ponnyerna så det vra ganska skoj att se när hon sat där och stuttsa men det avr inte så konstigt att hon sutsa efter som att hon brukar rida dom stora ponnyerna och då är det ju typ hur skumpigt som helst typ som mig... Jag är inte så van vid stora galppsrong så då har jag lite svårt att sitta i galpppen men med dom små gå det bättre :) :)

Mvh Moa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0