Äntligen!!!

Äntligen har jag kunnat ladda upp nya bilder !Här kommer alla bilder i ett enda inlägg , oj ! eller sakta i backarna nu måste jag tagga ner först så måste jag säja ett sent god jul och sen såmåste jag ju säja gott nytt år !
Och sen så måste jag ju berätta vad jag gjort idag och i veckan...

Hej idag har jag varit med Lovisa :) Vi badade från halv tre typ det var jätte roligt vi lekte åt mjukglass och simmade lite vanligt också , det var härligt för det var inte så mkt folk där o dag:) Men men sen då vart ju klockan mkt eller den blev halv fem så vi avr tvungen att skynda oss upp :) för dom stängde kl fem :)
Sen efter jag kom hem åt jag middag och var med familjen :) det var mysigt...  Sen såg vi på MINUTEN det avr ett bra program hadde aldrig sett det förr men det avr bra :) se så satte jag mig här och började skiva :)

Igår var det ju också en stor dag på året :) Det avr nyårsafton ! :) vi var hos våra kompisar o hade årdnat en fest som många var bjudna på :) det var jätte roligt vi var i idrott salen och lekte och så gick vi ner i källaren då och då.. Sen så fans det ju också ficka till alla + godis men före det så var det massa tävlingar....
den första var typ att man skulle gå runt stolar medans musiken avr på sen när musiken stannade så skulle man sätte sig på en stol så snabbt som möjligt men det avr svårt för átt det fans intestolar till alla så en vart utan stol varje omgång så tillslut fanns det ´bara en kvar och den vann ! den som vann i går hette Malin det är en av mina kompisar :) Den anndraleken skulle man blåsa upp ballonger och sen bygga så högt det gick innom 10 sek men det svåra var att man inte fick hålla i sitt torn när tiden avr slut så om det rasa var man ute ur leken ....

Så nu har jag inget mer att säja så nu kan jag nog börja ladda upp bilderna :) Fast jag ångra mig jag tar bara några bilder några måste ju finnas kvar tills nästa inlägg :)


 Blommor :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0