Kompis Klang och Anja <3

Hej hej bästa bloggläsare :) Sov med Anja till idag :] Igår så var vi hos henne och sen for vi till mig och sov. Jag vaknade först klockan 5 halv 5 av Napolion sen vaknade både jag och Anja av veckar klockan klockan 8, sen sommnade jag om och sen Anja . Efter det så vaknade vi klockan halv 10 av att pappa veckte oss sen sommnade vi om till tio och vaknade sen klockan halv 11 och steg upp 11 :} Sen åt vi gröt och sen skulle Anja hem. Efter det så kom Klang till mig och vi lekte häst och gick till elgiganten och köpte glass och hälsade på Jossans mamma och pappa på deras jobb :) Sen så åkte vi bil hem och tog ett snabbt dopp i falkan efter det så skulle Jossan hem :/ Men då var dagen nästan slut åt nys middag det blev ärtsoppa :) Sen ska vi bort så jag måste packa hare bäst kalas fest ! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var så himla skööönt i vattnet <3

Saknar dig Kling

2011-08-13 @ 09:37:07
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0