Klang igen !! <33

Hej ska vara med Klang igen idag :) Det ska bli skoj hon kommer nog villken sekund som helst :) Medans jag väntar så tänkte jag blogga lite om vad jag gjort idag :) Först vaknade jag halv 11 ganska tidigt men etfersom att jag sovit med Klang och vakntar vid halv 10 eller nio så känndes det som att halva dan redan hade gått så jag blev lite besviken på mig själv..:/
Men jajja ... Sen efter det så fickade jag macka med smör på. Sen visste jag inte vad jag skulle gjöra så jag satte mig ner och började måla naglarna.. efter det så hjälpte jag Napolion at lära sig gå igenom kattlukan så han kan det nu :) och efter det så satte jag mig för att kolla på lite komentarer och sen började jga blogga lite :) Så nu sitter jag här och bloggar :) Men nu vet jag inte vad jag ska blogga om så hej dååå !!

Blev ett jätte tråkigt inlägg idag ... Men det kan komma flerinlägg vet ej, hare bäst blåbärs bäst !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0