Hej har avrit på stan idag ♥

Hej har varit på stan med Klang idag :) Skoj fast lite synd för Klang :/ Men jajja jag hittade en rosa tröja som jag ska ha då jag rider :) och två nagellack :) Också så klart lite godis och en festis :)


♥ Ska vara med Irma nu så jag hinner inge mer nu eftersom att jag ska hinna byta design till bloggen också :) Så hejdåå !!

( föresten om ni undrar varför det var synd för klang så var det derför att vi gick på alla affärer där don har kläder och frågade om dom hade en röd lång ärmad tröja som man kunde ha då man red men ingen hade det ... Men Hoppas du klang hittar en tröja innan ridlägret börjar :] )


 Vad tycks ??



hare bäst flod häst :)


Kommentarer
Postat av: Balsam

Så fint!!!<3

2011-08-05 @ 20:08:16
Postat av: Ellen

Får jag göra en header åt dig?=)

2011-08-06 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0