Skalman är som allt <3

Min sanna vän är skalman.. Allt han gjorde för mig är obeskrivligt man kan inte bestämma en vän för livet med en gång det tog ett tag... Men det lyckades... Han var gullig och så men det var inte alltid det lättaste endå.. ett tag då Prins kom till ridskolan tänkte jag byta till honom och älska honom... Men då kom jag på att jag förstörde vänksapen mella mig och skalman... Jag älskade Skalman men hela mitt hjärta och det gjör jag forfarande jag saknar dejj skalman.. En vän för live ska maninte ta på hur den ser ut utan innombords.. Skalman var den gulligaste på stallet så i börjar älsakde alla honom han avr stor favoriten bland nybörjarna... Men sen så man började lyssna till siit hjärta så bytte många från saklman men han ar alltid funnits i mitt hjärta.... Han betyder ... Nej jag kan inte ens beskriva det ...

SAKNAD ÄLSKAD !! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




REDAN DÅ FANNS DU I MITT HJÄRTA SOM ETT STÖD ! TACK VARE DEJ FORTSATTE JAG MED RIDNINGEN !!!


Kommentarer
Postat av: thelma

men kan bara inte bestämma sig en dag å tänka/säga ' jag vill byta favorithäst '

2011-05-01 @ 21:15:20
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0