LÄNGTAR !!

Hej jag längtar tills den 7 maj för då ska vi skaffa kattunge, fast jag ska bort samma dag så jag komme inte att få se den dan den kommer till oss, utan pappa måste vara hemma medan vi är borta efter som att det bara är en kattunge så när jag kommer hem så har jag en kattunge hemma fast vi har ju redan en katt som heter MJAU och den där ska heta NAPOLION :)
Men jag måste lova mig själv att inte sluta vara med Mjau för att vi har en kattunge hemma...


Bilder kommer på båda katterna lite senare då jag har fått kattungen då kommer det at vara mycket bilder på dom :)
Och på min blogg som jag delar med kajsa www.fotomodell.blogg.se kommer dom två att vara jätte mycket modell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0