Idag ....

Hej idag skulle jag igentligen inte vara hemma nu fär vi skulle fara och kolla på en kattunge, fast det blev inte för dom var inte hemma... Så jag försökte att få tag i någon kompis fast då hade jag ju sakt på skolan att jag inte kunde vara med någon idag så ingen var ju hemma som var synd... Men det avr skoj endå hemma fotade Mjau och åt middag pankaka vart det x) Mumms... :)


                                                            Lite bilder                                                                                            

 Suddig jag vet....

 Anja som sprutar vatten x)

 Jag hehe !
 Jippie minen haha !
 Man ser ju rent förskräkt ut på denna bild haha !


 Jag :)

 Jag :)
 Jag :)
 Jag och Anja , asså så blir man om man kladdar med naturella :)

 mmmm...

 Jag älskar den här bilder har ingen system kamera så blev ganska nöjd :)

 Blomma <3
 Kudde jag gjorde på skolan :)
 Mina nya skor :)

Så nu har jag inte tid med att lägga in någon ny bild för jag ska gå och ta nya :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0