Grattis ANJA!

Hej igår fick jag reda på att vi ska skaffa kattunge i veckan jag längtar :) det skulle kanske ha blivit idag men anonssen som vi kollat på avr gammal och katterna hade blivit stora och dom avr sålda för länge sen :)

Okej det där skojade ag bara om , men jag skulle vilja ha en ialf :).... Men deremot ska vi skaffa orm....
Det vill inte jag men..

Mer om idag :

Idag på skolan hoppade jag hopprep och var på '' ISEN '' . Min kompis Anja fyllde 11år idag :) jag grattade henne med en pressent :) i paketet var det ett gossedjur den döpte hon till pigge :) Sen följde jag henne hem , eller vi for först på stan och sen för vi hem till henne :) Grattis ANJA ! <'3 Igår var vi också på stan då köpte vi varsit jätte stor rulle tuggummi :) Vi pratade vårt nya  hemliiiiiiiiga   språk :) Sen har jag inte så mkt mer jag som jag hittar på att skriva :)









Föresten det där med kattungen är faktigt sant vi ska skaffa en inom den här veckan :)

( Men det där med orm det är inte sant men allt annat är det ) :) x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0