läbbigt!

Hej vist är det härlight med hösten. Jag har varit ute hela tiden typ men på skolan är det LÄSKIGT för vi har ett jeting bo på skolgården och jätte många jetingar kommer och typ jagar alla tjejer i min klass ialf när vi hoppar hopp rep ;)

men på tal om jetingar!

Flera i min klass när vi var på utflykt blev jord jeting stukna! En tjej i min klass fick åtta stick ! AJ det borde ha gjort ont .
Jag själv blev stuken när jag typ var  3 ,4 eller 5 år ....
vi var ute och gick på holmön och då var det ett bo i marken där mamma gick men jag avr ju så lioten så jag förstod iinte så mkt tills jag blev stungen. efter som mamma är ju så rädd frö jetingar att hon fick ju ett spel och började springa där ifrån men pappa han inte ta mig där ifrån innan jag blev stungen.

Kram Moisen

.PS.
Jag ska lägga in en bild på mig senare om jag hinner det är på mig när jag är ute på hösten så kolla gärna sen .DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0