♥ Vad kan man göra ?

Hej hej ! Vad kan man göra om man inte kunde blogga ??? :] jag fattar inte hur jag kunde leva utan min blogg :)
Då viste jag inte ens vad blogg var ... Det är engrej jag ofta tenker på :] Men nu har jag ju en blogg så jag behöver nog intetenka så mkt på det nu :) Men om ni har något tips som man kan göra om man inte vill sitta vid datorn så komentera det :) det ksulle verkligenvara skoj om ni sa vad ni brukar göra :)

Jag brukar :

Fara till s stallet / travet .

när det är snö brukar jag åka slalom :) eller bygga saker i snön :)

på sommaren brukar jag bada :)

mer hinner jag inte tenka för ja måste äta frukost nu hej då :)

/ Moa ♥

 Jag hehe :)

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0