Startade - Blogg :] Läskigt - Skoj :]

Hej hej igår startade jag och minkompis anja en blogg som heter www.stutsbloggen.blogg.se så kolla gärna på den vi har inte hunnit blogga så mkt så ,den är inte så lång....
Men nu tänkte jag inte prata om det utan när vi varr på travet igår jag ,fanny coh anja så var det en häst där som reste sig typ 10 gånger minst :/ fanny filmade så jag hoppas att filmen blev bra :) det är inte ofta man ser en hst resa sig så mkt som vi gjorde :) Nåväl det har ialf inte jag :) så det var både läskigt och skoj :)

Tyvär tg jag inte med kameran så jag kunde inte ta någon bild man annars så skulle jag så klart lägga upp någon gång som det funkade :)

Men nu kommer jag inte på något mer att skriva i det här inlägget så Bye ! ♥ / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0