Ridningen - Tisdags <3

Hej hej ! Jag har glömmt att blogga om i tisdags när jag red så jag skulle kunnagöra det nu om det går bra:)
Jag red Benno och vi hade hopning gissa om jag flög när han hoppade! Var tvungen att gå in i mitten för att inte rammla av när han hoppade, det var första gången som jag red honom och då skulle vi hoppa och han blir som galen då det är hoppning ..... Så det gick ju sådär  inte så jätte bra men....Jossan hade haft honom också på hopningen i fredags och hon höll också på att rammla ur sadeln fast han är en av hennes favvo's så hon blev nog inte lika rädd..... Ska se om jag kan blogga med bilderna idag eller om det blir någon dag då jag kan få över bilderna på datorn .....
Som ni kanske har märkt så har jag inte kunnat blogga med bilderna på ett tag med det är bara för att jag inte får över bilderna på datorn som jag har tagit...... :( men u kanske det går ska se :)♥
Jajja bilderna gick inte att lägga upp men ska se m jag kan det i nästa för då kommer nog ganska många bilder om det går att ladda upp dom :) men nu ska jag se om jag kan ladda upp bilderna så jag kommer att göra ett till inlägg lite senareidag hej sveys :) /Moa ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0