Julkursen! :(

Varför ka man inte ens få den ponnyn man vill ha?! :(
Jossan fick Lars som hon ville ,
Jag K-g som jag inte ville.... jag ville ha Prins ior
Ellen Troja , men hon vile ha guten....
Thelma vet inte om hon ska vara med för att hon vill ha K-G ......

Förra året fick alla den ponnyn den ville ha men nu får ingen det förutom jossan som hade tur !
jag önskar att det vart som förra året......

( När det är julkurs så kommer jag att skriva varje dag vad som har hent i stallet me det är ganska långt kvar det är i januari så det är flera månader kvar men endå så längtar jag jätte mkt )

/♥ Moa ♥

hej då ses snart igen !




Kommentarer
Postat av: moa

hej

2010-11-03 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0