Jossan - igen !

Hej hej ! Idag var jag men jossan igen vi hade jätte roligt :) vi var på stan och shoppade men jag hitade jätte mkt men inget var i min stor lek jossan hitade ett linne :) Lyllo henne men jag tänkte köpa en tröja som passade mig som ett natt linne :) men det årkade jag inte när det var 5 minuter tills vi skulle hem .....
Jajja.. sån är jag och det är braa så först så slänger jag bara på min kläder när jag shoppar men sen passar inget ;) haha!
Tyvär bilderna från förra inläget han jag inte ladda upp till datorn jag börjar få fullt minne ;(....
Men det räker hoppas jag ialf ett tag till.....
Men det är braa vad jag hoppas :)

Nu kommer jag bara att lada upp lite bilder som jag har tagit för ganska länge sen men inte har hunnit ladda upp :)

en igelkott som vi hade hemma i sommar som min pappa och min store bror räddade :) Vi kallade honom Igge :)

 Igge :)

Men nu måste jag tyävr gå men jag får se om jag hinner ett itll inlägg lite senare / Moa ♥

© EF!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: Ett varmblod :)

2010-11-03 @ 18:18:04
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0