Hejsan!

Har just laddat ner lite bilder till datorn från pappas mobil första gången det hennder tror jag :)
Men jag ska visa lite bilder på en söt shettis eller det var snarare en mini shettis :)
Jag kommer också at visa lite bilder från en gång när jag var med pappa och vi tog lite bilder på varan + vi tog på båda sammtidigt :)

Här kommer bilderna :)

Där är den söta mini skettisen :)
Det här är en av mini favo bilder på honom :)

men nu kommr lite andra bilder :)
haha jag och pappa :)
haha kolla jag asså! "vill någon ha mat"
haha kolla mig asså jag var inte berädd på att bli fotad på detta kort haha!:)

men nu räker det för idag så hej sveys!

Kommentarer
Postat av: josefin

Söt mini shettis :) <33

2010-08-18 @ 21:06:39
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0