Hej har varit med KP

Hejsan!

kom ljust hem från en kompis som jag har sovit hos.
Dom hadde lånat en colie hund som var hur söt och hur snäll som helst.=)
Den hoppade vi hinder med.
På kvällen gick vi till ica med den och köpte godis men medan vi var inne i ica så var ju den tvungen att sitta oh venta 0 det sat en annan hund där som vi var rädda att dom skulle bli oväner fast det vart dom ej som tur var dom låg hellre och blev KP.
Men tyvär jag hadde inte med mig kameran den här gången heller...
men jag kan kolla om jag hittar en blid/er på oss eller något.
tyvär jag hittade inte några men det kommer kanske i mnågot annat inlägg på henne och på den där colin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0