Har varit med KP

Hejsan!

Kom just hem från en av min KP:s fotbolls match.
Det var ingen bra match för dom förlorade med 10-3. =(
Men före vi for på fotbollen så var vi hema hos henne och kollade på gammla minnen från när hon var liten =)
Men nu tenkte jag visa en bild på henne och mig på mit kalas för några år sen =)
det var mit 6års kalas så jag var inte så gammal då =)
men jag tenkte bara visa lite sånt efter som jag och min KP kollade ju på gammla minen hos henne men då tenkte jag lägga in lite bilder på några gammla minen.
Hon med mörkt hår är min KP asså Fanny. men den anndra är jag Haha!

Jag HAHA!
Min KP fanny! HAHA!

KRAM FRÅN MOA
KRAM FRÅN MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0