Heej idag har jag....

Heej idag har jag sovit med en KP vi for och hemtade henne efter vi hade varit på min store brors fotboll :)
Det var ganksa skoj där för vi for på stan och handlade och köpte glass för det var ganska varmt :) men hemma sa anja min KP att det var typ 38 grader varmt i solen där så det var ennu varmare där för typ där vi var så var det typ i skuggan bara 28 grader fast det var också en och en annan vind pust i piteå där fotbolls matchen var :)
Men det gjorde inget för det var ganska skönt när det var så varmt :)
Men när vi kom hem till mig så var typ kl:8 så vi valde film och såg film till typ halv 12 :)
Jag mins inte vad vi såg eller jag mins inte vad den hette så det kan jag tyvär inte svara på om ni frågar men deremot anndra frågor ska jag försöka att svara på :)

hej och hopp nu ska jag gå /Moa

vänta det kommer bara en snabb bild jag vet inte direkt vad jag ska ta med endå så vänta kommer snart en bild :)


haha jagigen men jag bara måste få lägga in en till bild det är så skoj att blogga.....=p

haha jag och min KP kajsa hon har bloggen http://www.russens.blogg.se gå gärna in på den med!!!!! men bara en bild till eller jag vill bara ta dom som fins i en här mappen :)

haha kolla vi asså :) nu är det bara några bilder kvar :)
det är jag som fotar fast då tog kajsa bild på migsammtidigt haahaa :)

men nu så ska jag gå heej så lenge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0