Bada!

Heej jag och min KP som har bloggen www.russens.blogg.se
vi badar typ varje dag tillsammans :)
+ jag har följt med henne till vide asså om ni vill veta vem vide är så får ni allt gå in på hennes blogg :)
men nu efter middan så ska jag gå till henne för vi ska bada på hennes strand ;)
jag bor typ inte alls lågnt bort från henne för vi går till varan varje dag så det är inte så lågnt :)
det ä så skoj att bada vid henne för dom har en flotte som man kan simma ut till och den kan man hoppa ifrån och sola på den  , fast sist jag var där ute så skulle jag hjälpa min KP upp på flotten men det gick inte så bra för det var så mycket brämms med när jag nntligen fic upp henne så hoppade hon i för att det var så mycker bräms,
S¨då vr det bara jag igen men typ efer 3 sikinder så hoppad jag i också :)
Men idag så har jag varit med henne för hon sov hos mig frn igår så vi var med varan typ från 11 elelr 12 igår hela dan till kl:typ 5 idag :)
Vi hadde skit skoj ;) men nu ska jag till henne igen så hejdå ;)

haha jag måste bara säja att det inte är s enkelt att få emd båda i bilden när man tar skälv haha hon framför är min KP och den andra ör ju då jag haha vi är ganska lika varan :)

KRAM från MOA! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0