Hej igen bloggen !

Hej i tosdags så red jag Lars vi plumsade för fullt det var jätte roligt :) Full fart fram i galoppen också jag blev ganska nöjd men det enda dåluga var att det inte var prins ior jag satt i sadeln på :) Men lars var ialf liten så det gick ialf :)
Nu så är det tisdag :) Jag red Ellen... Hon och Troja bråka så det avr rena turen att jag höll mig kvar i sadeln ;) Men så rädd blev ag faktiskt inte om jag får säga det själv men det var ju pirrigt efter det ör det var nära på att jag inte satt kvar i sadeln när dom bråka ;/ Men det gick bra på hoppningen endå men när jag väntade på min tur så hade hon öronen backot strukna hela tiden så jag var tvungen att säga till henne hela tiden annars så skulle hon börja bråka med någon annan ponny .... :) Men nu på torsdag är det sista ridningen så jag vill gjärna ha den jag vill ha :) så jag ska typ fara ekstra tidigt för att om man får välja ponny så vill jag kunna välja snabbt så ingen annan får den jag vill ha :) <333

Men nu måste jag hoppa in i dushen för jag har ju avrit i stallet och då är det dags för mig att gjöra mig ren inför skolan imorrn , för då får man ju inte lukta häst om det är någon som är alergisk fast det kanske ni redan viste men jag ville bara skriva men nu har jag inget mer att skriva tror jag söå jag måste nog skicka det är inlägget och gå och tvätta mig  :)

Hej då mvh Moa <33


FÖRESTEN JAG GLÖMMDE EN SAK !!

För någon dag sen var jag med kajsa och anja , Men anja for hem innan mig ...
Först så avr vi hos kajsas mamma ...Då spelade vi sims och fikade och lekte lite annat, Men sen d vi hade lekt lite så skulle anja hem...Fast då skulle kajsa också tillsin pappa , och då fick jag förlja med henne dit, där var vi med en tjej som visst hette Alva :) Vi ritade och var ute lite sen så for jag hem fast det är ju klart vi åt och gjorde lite annat också men nu ropar mamma så jag måste verklugen gå nu !

Hej då igen Mvh Moa <<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0